prezentuje artystyczną biżuterię filcową, kolorowe,
filcowe kreacje, a także inne rozmaitości.

....................................................................................................................................................................................................

środa

Nasturcje

Nasturcje inspirują mnie od dawna. Te na zdjęciach powstały w mojej pracowni.Wykonane są w technice ręcznego filcowania włókien wełny owczej. Jako broszki noszone na przykład do wełnianych swetrów będą wspomnieniem słonecznego lata. W lecie świetnie wyglądają nie tylko do lnu.

1 komentarz:

  1. Przyszłam tu dla nasturcji z blogu cyklamen.blox.Nasturcje to moje ulubione kwiaty.Są piękne, te filcowe również, wygladają jak żywe:))) zachwyciłam się. Znalazłam tu piekne filcowe ozdoby.Jestem pod urokiem. Pozdrawiam z Italii. Bożena

    OdpowiedzUsuń